Επιστροφές – Αλλαγές Προϊόντων

Περιπτώσεις Επιστροφών – Αλλαγών

Παρέλαβα λάθος προϊόν. Τι πρέπει να κάνω;

Στην περίπτωση που το προϊόν είναι διαφορετικό (λάθος προϊόν από αυτό που παραγγείλατε), μπορείτε να το επιστρέψετε εντός δεκατεπέντε (15) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία αγοράς του, χωρίς καμία χρέωση μεταφορικών για εσάς.Η επιστροφή του προϊόντος σε αυτή τη περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο όταν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση (σε άριστη, πλήρη και χωρίς καμία φθορά και χρήση) και με πλήρη την αυθεντική του συσκευασία.Σε αυτήν την περίπτωση επιστροφής προϊόντων, ο πελάτης υποχρεούται να παραδίδει άθικτα και σε άριστη κατάσταση όλα τα συνοδευτικά έγγραφα (π.χ. απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο κ.λπ.).

Το προϊόν που παρέλαβα είναι ελαττωματικό. Τι πρέπει να κάνω;

Εάν με υπαιτιότητα του kepemshop.gr ο πελάτης παρέλαβε προϊόντα σε κακή κατάσταση (π.χ. καταστροφή κατά τη μεταφορά, κακή συσκευασία κ.λπ.) οφείλει να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος και να επικοινωνήσει με την εταιρεία το ταχύτερο δυνατόν. Η εταιρεία μας υποχρεούται στην αντικατάσταση του προϊόντος και την αποστολή του με δικά της έξοδα στον αγοραστή.

Σε περίπτωση που ο πελάτης αποδεχτεί να παραλάβει το προϊόν, η εταιρεία μας δεν υποχρεούται να προβεί σε καμία αντικατάσταση ή αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων.

Παρέλαβα το σωστό προϊόν, αλλά τελικά δεν το θέλω. Τι μπορώ να κάνω;

Σε αυτήν την περίπτωση γίνεται επιστροφή των προϊόντων με χρέωση του πελάτη. Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε, αζημίως και χωρίς καμία υποχρέωση ανακοίνωσης του λόγου για τον οποίο επιθυμεί την επιστροφή τους. Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης επιβαρύνεται με το πλήρες κόστος επιστροφής των προϊόντων.

Οι επιστροφές θα γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει βρίσκονται στην ίδια ακριβώς κατάσταση στην οποία τα παρέλαβε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, σε κατάσταση άριστη, πλήρη και χωρίς καμία φθορά και χρήση και με πλήρη την αυθεντική τους συσκευασία.

Σε αυτήν την περίπτωση επιστροφής προϊόντων, ο πελάτης υποχρεούται να παραδίδει άθικτα και σε άριστη κατάσταση όλα τα συνοδευτικά έγγραφα (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο κ.λπ.).

Σε κάθε περίπτωση και προκειμένου να λύνουμε άμεσα οποιοδήποτε θέμα, παρακαλούμε τους πελάτες μας να έρχονται σε επαφή μαζί μας (info@kepemshop.gr) το συντομότερο δυνατόν.