Συχνές Ερωτήσεις

Προϊόντα & Γενικές Πληροφορίες

Έχετε ηλεκτρονικό κατάλογο με τα προϊόντα σας;

Προκειμένου να ενημερωθείτε για τον πλήρη κατάλογο των προϊόντων του καταστήματός μας επικοινωνήστε μαζί μας καλώντας στο 6936 77 46 38 ή στέλνοντας e-mail στο info@kepemshop.gr, ώστε να σας αποσταλεί ο ηλεκτρονικός κατάλογος.

Εκτός αυτού, μπορείτε να ενημερώνεστε για τα προϊόντα μας μέσω του kepemshop.gr, από τη σελίδα μας στο Facebook αλλά και μέσω των Newsletter μας. Για να εγγραφείτε στο Newsletter μας, πατήστε το αντίστοιχο πεδίο πάνω αριστερά στην οθόνη σας.

Όλα τα προϊόντα που υπάρχουν στο kepemShop υπάρχουν και στo φυσικό πωλητήριο του ΚΕΠΕΜ;

Στο kepemShop μπορείτε να δείτε προϊόντα που είτε υπάρχουν στο φυσικό πωλητήριο του ΚΕΠΕΜ είτε θα είναι διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας τους από τον προμηθευτή.

Πώς μπορώ να αναζητήσω ένα προϊόν ή τις εκδόσεις που περιλαμβάνουν ένα συγκεκριμένο όργανο, έναν οργανοπαίκτη ή ένα τραγούδι;

Η αναζήτηση ενός προϊόντος γίνεται πολύ απλά πατώντας τον μεγενθυτικό φακό που βρίσκεται στο πάνω μέρος της σελίδας, κάτω από το κεντρικό μενού, ή στο πεδίο “Αναζήτηση προΪόντων” που εμφανίζεται αριστερά στις σελίδες των αποτελεσμάτων, όπου γράφουμε το όνομα ή μέρος του ονόματος του προϊόντος. Στην καταχώρηση του ονόματος δεν παίζει ρόλο η χρήση τόνων.

Οι εκδόσεις στο kepemShop έχουν καταχωρηθεί με ένα πλήθος πληροφοριών, όπως μουσικά όργανα, οργανοπαίκτες, περιεχόμενα, εκδότης, περιοχή, χαρακτηριστικά κάθε έκδοσης κ.λπ. Όλα αυτά τα δεδομένα είναι αναζητήσιμα μέσω του τρόπου αναζήτησης που αναφέρθηκε παραπάνω. Για παράδειγμα, αν θέλουμε να αναζητήσουμε τις εκδόσεις που περιλαμβάνουν κλαρίνο, δεν έχουμε παρά να γράψουμε στην αναζήτηση την λέξη “κλαρίνο”.

Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τα φίλτρα στην αναζήτηση των προϊόντων;

Για τη γρήγορη και εύκολη αναζήτηση των προϊόντων έχουν διαμορφωθεί μέσα στο e-shop δύο βασικοί τρόποι φιλτραρίσματος των αποτελεσμάτων, εκτός βέβαια των κατηγοριών του κεντρικού μενού:

  1. Ετικέτες: Σε κάθε σελίδα αποτελεσμάτων, πάνω αριστερά εμφανίζεται η ενότητα “Ετικέτες”, όπου φαίνονται όλες οι ετικέτες που έχουν αποδοθεί στα προϊόντα. Πατώντας π.χ. πάνω στην ετικέτα “ΒΙΝΥΛΙΑ”, οδηγούμαστε σε μία σελίδα όπου εμφανίζονται όλα τα βινύλια.
  2. Φίλτρα: Κάποιες ιδιότητες των προϊόντων, όπως οι “Καλλιτέχνης/Μουσικό σχήμα”, “Γεωγραφική ενότητα”, “Γενική περιοχή”, “Εκδότης”, “Θέμα” κ.λπ., έχουν διαμορφωθεί μέσα στο e-shop ως φίλτρα. Επιλέγοντας από την αντίστοιχη κατηγορία την ένδειξη που επιθυμούμε, θα οδηγηθούμε σε μία σελίδα, όπου θα είναι συγκεντρωμένες οι εκδόσεις που ικανοποιούν τη συγκεκριμένη επιλογή. Τα φίλτρα αυτά θα τα βρούμε:
    • στην αρχική σελίδα πάνω από τα νέα προϊόντα,
    • σε κάθε σελίδα αποτελεσμάτων στην αριστερή στήλη,
    • σε κάθε σελίδα προϊόντος στα δεξιά της φωτογραφίας του, κάτω από το μπλε κουμπί με την ένδειξη: “ΤΑ ΜΠΛΕ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΤΡΑ!”. Για παράδειγμα αν μία έκδοση περιλαμβάνει τραγούδια από την Αστυπάλαια των Δωδεκανήσων, τότε στα δεξιά της φωτογραφίας θα υπάρχουν ενεργά λινκ “Αστυπάλαια” και “Δωδεκάνησα”. Πατώντας ένα από αυτά τα λινκ, θα οδηγηθούμε σε μία σελίδα που θα περιλαμβάνει όλες τις εκδόσεις από την Αστυπάλαια ή τα Δωδεκάνησα αντίστοιχα.
Πώς μπορώ να δηλώσω ενδιαφέρον αγοράς για κάποιο από τα εξαντλημένα προϊόντα;

Τα εξαντλημένα στον προμηθευτή προϊόντα παραμένουν ενεργά στο e-shop μας, καθώς αυτό λειτουργεί ταυτόχρονα ως βάση δεδομένων, αφού η καταχώρηση του κάθε προϊόντος περιλαμβάνει ένα πλήθος πληροφοριών σχετικά με το περιεχόμενο, τα χαρακτηριστικά και τους συντελεστές (π.χ. οργανοπαίκτες) της έκδοσης.

Δίνεται όμως και η δυνατότητα στον ενδιαφερόμενο να δηλώσει το ενδιαφέρον του για την έκδοση αυτή, καταχωρώντας την ηλεκτρονική του διεύθυνση στο πεδίο “Να ενημερωθώ αν ξανακυκλοφορήσει!” και πατώντας “Ενημέρωση”. Με τον τρόπο αυτό αποκτούμε εικόνα για το ενδιαφέρον που υπάρχει προς κάποια εξαντλημένη έκδοση, ενημερώνουμε τον ενδιαφερόμενο σε περίπτωση επανέκδοσης ή δρομολογούμε σε περίπτωση μεγάλου ενδιαφέροντος την επανέκδοση, αν μας δίνεται η δυνατότητα αυτή.

Επισκέφτηκα το kepemShop μετά την καταχώρηση της παραγγελίας μου και οι τιμές είναι διαφορετικές. Γιατί; Θα αλλάξει το συνολικό ποσό της παραγγελίας μου;

Εφόσον η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί, οι αλλαγές τιμών που βλέπετε στο e-shop δεν επηρεάζουν το συνολικό ποσόν της παραγγελίας σας.

Αν αγοράσω ελαττωματικό προϊόν από το kepemShop, θα το αντικαταστήσετε;

Το kepemShop καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε τα προϊόντα που διαθέτει να είναι άρτια και σε άριστη κατάσταση.

Σε περίπτωση εμφάνισης ελαττώματος, το οποίο οφείλεται αποδεδειγμένα στον κατασκευαστή ή σε αβλεψία της εταιρείας μας, γίνεται άμεση αντικατάσταση του προϊόντος με ίδιο.

Σε περίπτωση που το ελάττωμα οφείλεται σε κακή μεταχείριση από την ταχυμεταφορική εταιρεία που ανέλαβε την αποστολή του προϊόντος, δεν γίνεται αντικατάσταση, καθώς η ευθύνη βαραίνει την ταχυμεταφορική εταιρεία.

Πώς μπορώ να ενημερώνομαι για τα νέα σας προϊόντα;

Ο κατάλογος των προϊόντων μας ανανεώνεται συνεχώς. Για καινούργιες αφίξεις προϊόντων, μπορείτε να επισκέπτεστε το e-shop μας, καθώς και να εγγραφείτε στο Newsletter μας, συμπληρώνοντας το e-mail σας στη σχετική ένδειξη “ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ” που βρίσκεται πάνω αριστερά στην οθόνη σας ή στον αντίστοιχο τομέα της αρχικής σελίδας.

Έξυπνες λειτουργίες

Περιηγήσου έξυπνα, βρίσκοντας γρήγορα αυτό που ζητάς!

Αναζήτηση των εκδόσεων με βάση 6 δημοφιλή κριτήρια

1. Πήγαινε στην Αρχική Σελίδα του kepemShop.

2. Κάνε scroll down μέχρι να βρεις το γκρι block της Αναζήτησης & ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ στο κριτήριο που σε ενδιαφέρει:

3. ΔΕΣ την ενεργή λίστα με τις κατηγορίες και ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ σε όποια σε ενδιαφέρει για να δεις συγκεντρωμένες όλες τις εκδόσεις που την αφορούν.

Εναλλακτικά, μπες από εδώ κατευθείαν στα 6 ΚΡΙΤΗΡΙΑ:

Γρήγορο παράδειγμα: Αν θες να βρεις τον αγαπημένο σου καλλιτέχνη:
  1. Κάνε κλικ στο “ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ / ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΗΜΑ” στο γκρι μπλοκ της αναζήτησης.
  2. Δες τη λίστα με όλους τους καλλιτέχνες / μουσικά σχήματα που φιλοξενούμε εκδόσεις τους, καθώς και πόσες από αυτές είναι διαθέσιμες στο kepemShop.
  3. Κάνε κλικ στο link με το όνομα του καλλλιτέχνη και θα δεις συγκεντρωμένες όλες του τις εκδόσεις.
  4. Ρίξε στο καλάθι σου το προϊόν που σου λείπει.
Αντιπροσωπευτικά ηχητικά δείγματα σε κάθε μουσική έκδοση

Κάνε κλικ σε ένα μουσικό προϊόν.

Θα μεταφερθείς στη σελίδα του προϊόντος και η αναπαραγωγή του δείγματος θα ξεκινήσει αυτόματα.

Εάν θέλεις να διακόψεις την αναπαραγωγή ή να επιλέξεις την αναπαραγωγή του δεύτερου μουσικού δείγματος (εάν υπάρχει), χρησιμοποίησε τα κουμπιά ελέγχου των μουσικών δειγμάτων.


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:

  • Στην περίπτωση που η αναπαραγωγή δεν ξεκινήσει αυτόματα, θα πρέπει να ρυθμίσεις τον φυλλομετρητή (browser) σου, ώστε να επιτρέπει την αυτόματη αναπαραγωγή ήχων. Για αναλυτικές πληροφορίες ενεργοποίησης αυτής της δυνατότητας, δες αμέσως παρακάτω στην ενότητα ΒΟΗΘΗΜΑ: Πώς ενεργοποιώ την Αυτόματη Αναπαραγωγή Ήχων“.
  • Η αυτόματη αναπαραγωγή ήχου δεν λειτουργεί στις περισσότερες συσκευές κινητών τηλεφώνων.
ΒΟΗΘΗΜΑ: Πώς ενεργοποιώ την Αυτόματη Αναπαραγωγή Ήχων;
  • Οδηγίες για Mozilla Firefox





  • Οδηγίες για Google Chrome







  • Οδηγίες για Internet Explorer


Έξυπνη αναζήτηση σε τίτλους, προϊόντα, σελίδες, άρθρα

Αναζήτησε ακόμα και απλές λέξεις μέσα σε κάθε έκδοση, προϊόν, σελίδα ή άρθρο. Έχεις πολλές επιλογές.

Μπορείς να πληκτρολογήσεις…

έναν οργανοπαίκτη / τραγουδιστή και δεις συγκεντρωμένες τις εκδόσεις στις οποίες συμμετέχει,
ή
ένα όργανο και να δεις συγκεντρωμένες τις εκδόσεις στις οποίες παίζεται,
ή
μία περιφέρεια / περιοχή / πόλη / χωριό και να δεις συγκεντρωμένες τις εκδόσεις που περιλαμβάνουν τραγούδια από την περιοχή αυτή,
ή
οποιαδήποτε λέξη για να την αναζητήσεις μέσα στις πληροφορίες των εκδόσεων.

Πώς θα ψάξεις

Σε οποιαδήποτε σελίδα κάτω από το κεντρικό μενού και δεξιά ή στην αριστερή πλευρική στήλη, π.χ.Ας δούμε έναν παράδειγμα:

Κάνε κλικ στον μεγεθυντικό φακό:

Εμφανίζεται ένα popup παράθυρο:

Περνώντας τον κάρσορα πάνω από το παράθυρο, εμφανίζονται οδηγίες για την έξυπνη αναζήτηση:

Επίσης μπορείς να επιλέξεις σε ποιά κατηγορία θα αναζητήσεις το προϊόν σου, κάνοντας κλικ στο “Όλα“:

Πληκτρολόγησε τη λέξη που σε ενδιαφέρει (οργανοπαίκτη, τραγουδιστή, όργανο, περιοχή, περιφέρεια, πόλη, χωριό ή οποιαδήποτε άλλη λέξη) -εδώ πληκτρολογήσαμε τη λέξη “σμύρνη“- και η έρευνα ξεκινάει. Όταν ολοκληρωθεί θα δεις τα αποτελέσματα ως εξής:

Έχεις 2 επιλογές:

    • α. Είτε να κάνεις κλικ πάνω σε μία συγκεκριμένη έκδοση
    • β. είτε να πατήσεις ENTER και θα δεις συγκεντρωμένες όλες τις εκδόσεις που πληρούν τις προϋποθέσεις αναζήτησης σε μία σελίδα:

Βάση δεδομένων / αρχείο

Υπό κατασκευή…

Καταχώρηση Παραγγελίας

Τι πρέπει να κάνω για να παραγγείλω ένα προϊόν;

Είναι απλό! Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  1. Βρείτε το προϊόν που σας ενδιαφέρει και πατήστε το μπλε κουμπί ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ.
  2. Πατήστε το πορτοκαλί κουμπί ΤΑΜΕΙΟ πάνω δεξιά στη σελίδα μας για να μεταφερθείτε στην αντίστοιχη σελίδα.

Μπορείτε εναλλακτικά να πατήσετε το μπλε κουμπί ΠΡΟΒΟΛΗ ΚΑΛΑΘΙΟΥ και θα μεταφερθείτε στη σελίδα του καλαθιού για να δείτε την παραγγελία σας. Αφού επιβεβαιώσετε τα προϊόντα και τις ποσότητες που θέλετε να αγοράσετε, πατήστε το πορτοκαλί κουμπί ΠΗΓΑΙΝΕ ΜΕ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ.

  1. Στην αριστερή στήλη της σελίδας συμπληρώστε τα απαιτούμενα Στοιχεία Χρέωσης.
  2. Στη δεξιά στήλη της σελίδας επιλέξτε τον Τρόπο Αποστολής.
  3. Στη δεξιά στήλη της σελίδας επιλέξτε τον Τρόπο Πληρωμής, συμπληρώνοντας τα απαραίτητα στοιχεία.
  4. Κάντε τικ το κουτάκι “Έχω διαβάσει και συμφωνώ με την ενότητα Όροι και προϋποθέσεις του ιστοτόπου“.
  5. Πατήστε το πορτοκαλί κουμπί ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ή ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΟ PAYPAL (αναλόγως του τρόπου πληρωμής που έχεις επιλέξει).

Αυτό ήταν! Θα λάβετε ενημερωτικό e-mail για την πορεία της παραγγελίας σας.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Τα πεδία που σημειώνονται με αστερίσκο (*) πρέπει να συμπληρωθούν υποχρεωτικά.

Μπορώ να κάνω τηλεφωνική παραγγελία;

Βεβαίως! Αρκεί να μας καλέσετε στο 6936 77 46 38 αναφέροντας το προϊόν το οποίο θέλετε να παραγγείλετε και θα αναλάβουμε εμείς την καταχώρηση της παραγγελίας σας.

Μπορώ να κάνω παραγγελία μέσω e-mail;

Βεβαίως! Αρκεί να στείλετε e-mail στο info@kepemshop.gr αναφέροντας το προϊόν το οποίο θέλετε να παραγγείλετε και το τηλέφωνο επικοινωνίας σας και αφού σας καλέσουμε, θα αναλάβουμε εμείς την καταχώρηση της παραγγελίας σας.

Αν δεν έχω σύνδεση στο διαδίκτυο, αλλά θέλω να παραγγείλω κάποιο προϊόν, τι μπορώ να κάνω;

Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα! Αρκεί να μας καλέσετε στο 6936 77 46 38 αναφέροντας το προϊόν το οποίο θέλετε να παραγγείλετε και θα αναλάβουμε εμείς την καταχώρηση της παραγγελίας σας.

Δεν ξέρω να χρησιμοποιώ τις μεθόδους παραγγελίας του e-shop, αλλά είδα ένα προϊόν και θα ήθελα να το παραγγείλω. Τι μπορώ να κάνω;

Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα! Αρκεί να μας καλέσετε στο 6936 77 46 38 ή να στείλετε e-mail στο info@kepemshop.gr, αναφέροντας το προϊόν το οποίο θέλετε να παραγγείλετε και θα αναλάβουμε εμείς τις ενέργειες για την καταχώρηση της παραγγελίας σας.

Πώς θα ξέρω αν έχει καταχωρηθεί η παραγγελία μου;

Με την επιτυχή ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα εμφανιστεί στην οθόνη σας το εξής μήνυμα: “Σας ευχαριστούμε. Έχουμε λάβει την παραγγελία σας”, συνοδευόμενη από τα στοιχεία της παραγγελίας και θα λάβετε ένα επιβεβαιωτικό e-mail με την περίληψη της αγοράς σας.

Αν δεν λάβετε το επιβεβαιωτικό e-mail, πιθανότητα να μην έχετε καταχωρήσει ορθά την παραγγελία σας ή να έχετε καταχωρήσει λανθασμένα το e-mail σας. Θα σας παρακαλούσαμε να βεβαιωθείτε ότι έχετε ακολουθήσει όλα τα απαραίτητα βήματα ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας.

Εναλλακτικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας καλώντας στο 6936 77 46 38 ή στέλνοντας e-mail στο info@kepemshop.gr.

Πώς μπορώ να κάνω αλλαγές στην παραγγελία μου (π.χ. διεύθυνση/ τρόπο παράδοσης);

Για οποιαδήποτε τροποποίηση στην παραγγελία σας που αφορά σε αλλαγές στις ποσότητες των προϊόντων, στα στοιχεία χρέωσης/αποστολής (email, τηλέφωνο, διεύθυνση), στα στοιχεία τιμολογίου (ΑΦΜ/ΔΟΥ), στον τόπο και τον τρόπο παράδοσης, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας εντός της ημέρας καλώντας στο 6936 77 46 38 ή στέλνοντας e-mail στο info@kepemshop.gr.

Πώς θα ξέρω σε ποιο στάδιο παράδοσης βρίσκεται η παραγγελία μου;

Για κάθε αλλαγή στην εξέλιξη της παραγγελίας, λαμβάνετε ενημερωτικό e-mail, που θα αναγράφει όλα τα σχετικά με την παραγγελία σας.

Πληρωμή Παραγγελίας

Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;
  • Μέσω PayPal στο karaskepem.sales@gmail.com, ακολουθώντας τις οδηγίες στη σελίδα του checkout.
  • Με αντικαταβολή, ακολουθώντας τις οδηγίες στη σελίδα του checkout.
  • Μέσω κατάθεσης στους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς, σημειώνοντας στην αιτιολογία κατάθεσης τον αριθμό παραγγελίας:

Εθνική Τράπεζα

Λογαριασμός: 12929622848
Επωνυμία: ΚΕΝΤΡΟ ΕΡΕΥΝΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΕΠΕΜ
IBAN: GR4201101290000012929622848
BIC: ETHNGRAA

Τράπεζα Πειραιώς

Λογαριασμός: 5080098190408
Επωνυμία: ΚΕΝΤΡΟΝ ΕΡΕΥΝΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ
IBAN: GR7701720800005080098190408
BIC: PIRBGRAA

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Στην περίπτωση που κατά την πληρωμή με τραπεζική κατάθεση ή Paypal προκύψει προμήθεια, αυτή επιβαρύνει εξολοκλήρου τον πελάτη.

Σε περίπτωση που η πληρωμή έχει προμήθεια, ποιός την επιβαρύνεται;

Στην περίπτωση που κατά την πληρωμή με τραπεζική κατάθεση ή Paypal προκύψει προμήθεια, αυτή επιβαρύνει εξολοκλήρου τον πελάτη.

Ξέχασα να σημειώσω στην τραπεζική κατάθεση τα στοιχεία μου. Τι να κάνω;
  • Εάν στην αιτιολογία κατάθεσης ξεχάσατε να σημειώσετε τον αριθμό της παραγγελίας σας (π.χ. 2049), αλλά σημειώσατε το επώνυμο που καταχωρήσατε στην παραγγελία (ή το αντίστροφο), δεν χρειάζεται να κάνετε κάτι επιπλέον. Θα βρούμε τον αριθμό παραγγελίας που αντιστοιχεί στο επώνυμό σας (ή αντίστροφα) και θα προχωρήσουμε την παραγγελία σας.
  • Εάν στην αιτιολογία κατάθεσης εμφανίζεται διαφορετικό επώνυμο από αυτό που καταχωρίσατε στην παραγγελία ή αν συμπληρώσατε κάτι γενικό, όπως για παράδειγμα “Πληρωμή/Αγορά Kepemshop”, είναι αναγκαίο να μας ενημερώσετε καλώντας στο 6936 77 46 38 ή στέλνοντας e-mail στο info@kepemshop.gr.
Έκανα κατάθεση χρημάτων, ενώ είχα λάβει email Ακύρωσης Παραγγελίας. Τι να κάνω;

Οι παραγγελίες με τρόπο πληρωμής “Τραπεζική Κατάθεση” πρέπει να εξοφλούνται εντός 3 εργάσιμων ημερών, διαφορετικά ακυρώνονται αυτόματα. Εάν λάβετε e-mail ότι η παραγγελία σας έχει ακυρωθεί και έχετε καταθέσει χρήματα, θα πρέπει να μας ενημερώσετε καλώντας στο 6936 77 46 38, ώστε να καταχωρηθεί από εμάς η νέα παραγγελία.

Γιατί απορρίφθηκε η πληρωμή με πιστωτική/PayPal;

Μπορεί να μην υπάρχει διαθέσιμο υπόλοιπο στην κάρτα/στον λογαριασμό σας του PayPal ή να μην έχετε συμπληρώσει ορθά τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας. Ο αριθμός της πιστωτικής κάρτας πρέπει να συμπληρώνεται χωρίς κενά (π.χ. 425125041213) και η ημερομηνία λήξης ακριβώς όπως αναγράφεται στην κάρτα, δηλαδή μήνας/έτος (π.χ. 09/17).

Σε περίπτωση που η συναλλαγή απορριφθεί, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την τράπεζά σας και όχι με εμάς, καθώς η έγκριση ή απόρριψη γίνεται από την ίδια την τράπεζα, από την οποία έχει εκδοθεί η πιστωτική κάρτα ή το PayPal.

Πώς θα ξέρω ότι εγκρίθηκε η πληρωμή μου με πιστωτική κάρτα ή PayPal;

Αφού επιλέξετε τον τρόπο πληρωμής και τον τόπο παράδοσης, στη συνέχεια επιλέγετε το σχετικό κουτί ότι συμφωνείτε με τους όρους και πατάτε “ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ”. Έπειτα, θα μεταφερθείτε στη σελίδα της PayPal για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας. Αν εγκριθεί η πληρωμή, θα εμφανιστεί στην οθόνη σας το εξής μήνυμα: “Σας ευχαριστούμε. Έχουμε λάβει την παραγγελία σας”, συνοδευόμενη από τα στοιχεία της παραγγελίας και θα λάβετε ένα επιβεβαιωτικό e-mail με την περίληψη της αγοράς σας.

Αν απορριφθεί η πληρωμή, θα εμφανιστεί μία λευκή οθόνη και δεν θα λάβετε Επιβεβαίωση ή Κωδικό Παραγγελίας.

Μειωμένος συντελεστής ΦΠΑ

Βρίσκομαι σε περιοχή που δικαιούται τιμολόγιο με μειωμένο Φ.Π.Α. Πώς θα προσαρμοστεί το συνολικό ποσό;

Αν βρίσκεστε σε περιοχή που δικαιούται μειωμένο ΦΠΑ (μόνο για περίπτωση έκδοσης τιμολογίου), τότε συμπληρώνοντας τον ταχυδρομικό σας κώδικα στα στοιχεία αποστολής, οι τιμές θα προσαρμοστούν αυτόματα. Τις τελικές τιμές μπορείτε να τις δείτε αφού ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, αλλά και στο e-mail της περίληψης της αγοράς σας.

Αποστολή Παραγγελίας

Με ποιες μεταφορικές εταιρείες συνεργάζεται το kepemshop.gr;

Η εταιρεία μας συνεργάζεται με την ΕΛΤΑ Courier (πόρτα-πόρτα) για την Ελλάδα και με τα Ελληνικά Ταχυδρομεία (ΕΛΤΑ) για το εξωτερικό.

Σε πόσες μέρες θα λάβω την παραγγελία μου;

Ο συνήθης χρόνος για την παραλαβή των προϊόντων από τον πελάτη είναι, για την Ελλάδα, 2-3 εργάσιμες ημέρες από την πληρωμή της παραγγελίας, εφόσον τα προϊόντα είναι άμεσα διαθέσιμα στην αποθήκη μας. Στην περίπτωση που ο πελάτης θέλει να παραλάβει το προϊόν στο εξωτερικό, αυτό εξαρτάται από την πολιτική του ταχυδρομείου της χώρας του εξωτερικού που θα αναλάβει την αποστολή.

Εάν τα προϊόντα δεν είναι άμεσα διαθέσιμα θα ενημερωθείτε τηλεφωνικώς ή με e-mail για τον χρόνο που θα απαιτηθεί για την εκτέλεση της παραγγελίας.

Σε όλες τις περιπτώσεις αποστολής από εμάς, θα παραλάβετε μέσω e-mail ή τηλεφωνικώς τον κωδικό αποστολής του δέματος της παραγγελίας σας για να γνωρίζετε πού βρίσκεται και πότε θα το παραλάβετε. Τον κωδικό αποστολής τον εισάγετε στη σελίδα των μεταφορικών εταιρειών στο πεδίο αναζήτησης. Για να δείτε την εξέλιξη αποστολής της παραγγελίας σας χρησιμοποιώντας τον κωδικό της αποστολής, πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο:

Αναζήτηση δέματος

Πώς θα αναζητήσω το δέμα μου;

Σε όλες τις περιπτώσεις αποστολής από εμάς, θα παραλάβετε μέσω email ή τηλεφωνικώς τον κωδικό αποστολής του δέματος της παραγγελίας σας για να γνωρίζετε που βρίσκετε και πότε θα το παραλάβετε. Τον κωδικό αποστολής τον εισάγετε στη σελίδα των μεταφορικών εταιρειών στο πεδίο αναζήτησης. Για να δείτε την εξέλιξη αποστολής της παραγγελίας σας χρησιμοποιώντας τον κωδικό της αποστολής, πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο:

Αναζήτηση δέματος

Ποιο είναι το κόστος των εξόδων αποστολής;

Τα έξοδα αποστολής εντός Ελλάδος με ΕΛΤΑ Courier, όταν το βάρος των προϊόντων είναι μέχρι 2 κιλά, ανέρχονται στα 3€ και ισχύουν για πληρωμή μέσω Paypal, τραπέζης και πιστωτικών καρτών. Για κάθε επιπλέον κιλό το κόστος αυξάνεται κατά 1€.

Στην περίπτωση αντικαταβολής εντός Ελλάδας, όταν το βάρος των προϊόντων είναι μέχρι 2 κιλά, τα έξοδα αποστολής είναι 5,50€. Για κάθε επιπλέον κιλό το κόστος αυξάνεται κατά 1€.

Εάν παραλάβετε τα προϊόντα σας από το ΚΕΠΕΜ δεν υπάρχουν έξοδα αποστολής.

Εάν η διεύθυνση αποστολής είναι εκτός Ελλάδος, μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας στέλνουμε μήνυμα με τα έξοδα αποστολής. Αφού πληρωθούν, προχωράμε άμεσα στην συλλογή και αποστολή της παραγγελίας σας.

Τι γίνεται αν δεν μας βρει ο courier;

Αν δεν βρίσκεστε εσείς ή κάποιο άλλο οικείο σας πρόσωπο στη διεύθυνση παράδοσης που μας έχετε υποδείξει, η εταιρεία Courier θα αφήσει ειδοποιητήριο για να τους καλέσετε.

Ακύρωση – Τροποποίηση της παραγγελίας

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Φυσικά! Εάν αλλάξετε γνώμη έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε την παραγγελία σας είτε καλώντας μας στο 6936 77 46 38 (από κινητό ή σταθερό) είτε στέλνοντας email στο info@kepemshop.gr.

Απαραίτητη πληροφορία για την ακύρωση είναι ο Αριθμός Παραγγελίας σας.

Απαραίτητη προϋπόθεση για την ακύρωση της παραγγελίας είναι να μην έχει γίνει η αποστολή της.

Πώς μπορώ να τροποποιήσω την παραγγελία μου;

Για την τροποποίηση της παραγγελίας σας, θα πρέπει πρώτα να ακυρωθεί η υπάρχουσα παραγγελία και βάσει διαθεσιμότητας να καταχωρήσετε τη νέα σας παραγγελία.

Σε περίπτωση που η αρχική σας παραγγελία έχει γίνει με πιστωτική κάρτα, PayPal ή τραπεζική κατάθεση (και έχετε ήδη καταθέσει), θα πρέπει να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά στο 6936 77 46 38 (όχι με e-mail), ώστε να σας δώσουμε οδηγίες για τη διευθέτηση του οικονομικού σκέλους (επιστροφή χρημάτων ή επιπλέον ποσό, αναλόγως της νέας παραγγελίας).

Απαραίτητη προϋπόθεση για την τροποποίηση της παραγγελίας είναι να μην έχει γίνει η αποστολή της.

Λογαριασμός & Μέλη kepemShop

Ξέχασα τον κωδικό του λογαριασμού μου. Τι να κάνω;

Δοκιμάστε να εισάγετε ξανά τον κωδικό σας δίνοντας μεγάλη προσοχή σε αγγλικούς χαρακτήρες και κεφαλαία / μικρά γράμματα.

Αν συνεχίζετε να μην μπορείτε να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας, πατήστε το “Χάσατε τον κωδικό σας;“, συμπληρώστε το e-mail σας και θα σας αποσταλεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε καταχωρήσει e-mail με οδηγίες για ορίσετε νέο κωδικό.

Πρέπει να έχω/να δημιουργήσω λογαριασμό για να καταχωρήσω παραγγελία;

Όχι! Δεν χρειάζεται να δημιουργήσετε λογαριασμό. Μπορείτε να καταχωρήσετε παραγγελία και ως απλός επισκέπτης. Αφού προσθέσετε στο καλάθι των αγορών σας όλα τα προϊόντα που επιθυμείτε, αφήστε το κουτάκι με την ένδειξη “Δημιουργία ενός λογαριασμού;” κενό και προχωρήστε στην ολοκλήρωση της παραγγελίας.

Αν εγγραφείτε ως Μέλος, θα μπορείτε να παρακολουθείτε το ιστορικό των παραγγελιών σας και δεν θα χρειάζεται να καταχωρείτε από την αρχή τα στοιχεία σας σε κάθε καινούργια παραγγελία.

Πώς και γιατί να κάνω εγγραφή;

Μπορείτε να κάνετε εγγραφή με δύο τρόπους:

  • Είτε πατώντας το μπλε κουμπί “Sign in/Up” που βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της οθόνης σας.
  • Είτε, αφού συγκεντρώσετε τα προϊόντα που επιθυμείτε στο καλάθι σας και επιλέξετε “ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ”, θα μεταφερθείτε στην σελίδα του Checkout. Εκεί επιλέξτε το κουτάκι “Δημιουργία ενός λογαριασμού;” κάτω από το πεδίο του e-mail σας για να δημιουργήσετε κωδικο.

Εάν εγγραφείτε, θα μπορείτε να παρακολουθείτε το ιστορικό των παραγγελιών σας και δεν θα χρειάζεται να καταχωρείτε από την αρχή τα στοιχεία σας σε κάθε καινούργια παραγγελία.

Πώς βλέπω και πώς αλλάζω τα στοιχεία του λογαριασμού μου;

Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας πατώντας το μπλε κουτάκι “Sign In/Up” που βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της οθόνης σας. Στην αριστερή στήλη στην ενότητα “ΣΥΝΔΕΣΗ” συμπληρώστε το όνομα χρήστη ή διεύθυνση e-mail και τον κωδικό πρόσβασης και πατήστε “ΣΥΝΔΕΣΗ”.

Θα μεταφερθείτε στον Πίνακα Ελέγχου του λογαριασμού σας, απ’ όπου μπορείτε εύκολα να δείτε τις πρόσφατες παραγγελίες σας και την κατάστασή τους, να διαχειριστείτε τις διευθύνσεις αποστολής και χρέωσης και να επεξεργασθείτε το συνθηματικό σας και τις λεπτομέρειες του λογαριασμού σας.

Σε κάθε περίπτωση και προκειμένου να λύνουμε άμεσα οποιοδήποτε θέμα, παρακαλούμε τους πελάτες μας να έρχονται σε επαφή μαζί μας (info@kepemshop.gr) το συντομότερο δυνατόν.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *