Τρόποι Πληρωμής

Μάθε για την πληρωμή της παραγγελίας σου

Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;
  • Μέσω PayPal στο karaskepem.sales@gmail.com, ακολουθώντας τις οδηγίες στη σελίδα του checkout.
  • Με αντικαταβολή, ακολουθώντας τις οδηγίες στη σελίδα του checkout.
  • Μέσω κατάθεσης στους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς, σημειώνοντας στην αιτιολογία κατάθεσης τον αριθμό παραγγελίας:

Εθνική Τράπεζα

Λογαριασμός: 12929622848
Επωνυμία: ΚΕΝΤΡΟ ΕΡΕΥΝΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΕΠΕΜ
IBAN: GR4201101290000012929622848
BIC: ETHNGRAA

Τράπεζα Πειραιώς

Λογαριασμός: 5080098190408
Επωνυμία: ΚΕΝΤΡΟΝ ΕΡΕΥΝΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ
IBAN: GR7701720800005080098190408
BIC: PIRBGRAA

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Στην περίπτωση που κατά την πληρωμή με τραπεζική κατάθεση ή Paypal προκύψει προμήθεια, αυτή επιβαρύνει εξολοκλήρου τον πελάτη.

Σε περίπτωση που η πληρωμή έχει προμήθεια, ποιός την επιβαρύνεται;

Στην περίπτωση που κατά την πληρωμή με τραπεζική κατάθεση ή Paypal προκύψει προμήθεια, αυτή επιβαρύνει εξολοκλήρου τον πελάτη.

Ξέχασα να σημειώσω στην τραπεζική κατάθεση τα στοιχεία μου. Τι να κάνω;
  • Εάν στην αιτιολογία κατάθεσης ξεχάσατε να σημειώσετε τον αριθμό της παραγγελίας σας (π.χ. 2049), αλλά σημειώσατε το επώνυμο που καταχωρήσατε στην παραγγελία (ή το αντίστροφο), δεν χρειάζεται να κάνετε κάτι επιπλέον. Θα βρούμε τον αριθμό παραγγελίας που αντιστοιχεί στο επώνυμό σας (ή αντίστροφα) και θα προχωρήσουμε την παραγγελία σας.
  • Εάν στην αιτιολογία κατάθεσης εμφανίζεται διαφορετικό επώνυμο από αυτό που καταχωρίσατε στην παραγγελία ή αν συμπληρώσατε κάτι γενικό, όπως για παράδειγμα “Πληρωμή/Αγορά Kepemshop”, είναι αναγκαίο να μας ενημερώσετε καλώντας στο 6936 77 46 38 ή στέλνοντας e-mail στο info@kepemshop.gr.
Ξέχασα να πληρώσω τα μεταφορικά. Τι μπορώ να κάνω;

Δυστυχώς, δεν μπορούμε να αποστείλουμε κάποια παραγγελία αν δεν εξοφληθεί στο ακέραιο. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, θα χρειαστεί να πληρώσετε τη διαφορά, κάνοντας μια επιπλέον κατάθεση, προκειμένου να συμπληρωθεί το ποσό και να προχωρήσουμε στην αποστολή της παραγγελίας σας.

Έκανα κατάθεση χρημάτων, ενώ είχα λάβει email Ακύρωσης Παραγγελίας. Τι να κάνω;

Οι παραγγελίες με τρόπο πληρωμής “Τραπεζική Κατάθεση” πρέπει να εξοφλούνται εντός 3 εργάσιμων ημερών, διαφορετικά ακυρώνονται αυτόματα. Εάν λάβετε e-mail ότι η παραγγελία σας έχει ακυρωθεί και έχετε καταθέσει χρήματα, θα πρέπει να μας ενημερώσετε καλώντας στο 6936 77 46 38, ώστε να καταχωρηθεί από εμάς η νέα παραγγελία.

Γιατί απορρίφθηκε η πληρωμή με πιστωτική/PayPal;

Μπορεί να μην υπάρχει διαθέσιμο υπόλοιπο στην πιστωτική κάρτα ή στον λογαριασμό σας στην PayPal ή να μην έχετε συμπληρώσει ορθά τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας. Ο αριθμός της πιστωτικής κάρτας πρέπει να συμπληρώνεται χωρίς κενά (π.χ. 425125041213) και η ημερομηνία λήξης ακριβώς όπως αναγράφεται στην κάρτα, δηλαδή μήνας/έτος (π.χ. 09/17).

Σε περίπτωση που για κάποιο λόγο η συναλλαγή απορριφθεί, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την τράπεζά σας ή την Paypal και όχι με εμάς, καθώς η έγκριση ή απόρριψη γίνεται από την ίδια την τράπεζα από την οποία έχει εκδοθεί η πιστωτική κάρτα ή την ίδια την PayPal.

Πώς θα ξέρω ότι εγκρίθηκε η πληρωμή μου με πιστωτική κάρτα ή PayPal;

Αφού επιλέξετε τον τρόπο πληρωμής και τον τόπο παράδοσης, στη συνέχεια επιλέγετε το σχετικό κουτί ότι συμφωνείτε με τους όρους και πατάτε “ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ”. Έπειτα, θα μεταφερθείτε στη σελίδα της PayPal για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας. Αν εγκριθεί η πληρωμή, θα εμφανιστεί στην οθόνη σας το εξής μήνυμα: “Σας ευχαριστούμε. Έχουμε λάβει την παραγγελία σας”, συνοδευόμενη από τα στοιχεία της παραγγελίας. Αν απορριφθεί η πληρωμή, θα εμφανιστεί μία λευκή οθόνη και δεν θα λάβετε Επιβεβαίωση ή Κωδικό Παραγγελίας.

Σε κάθε περίπτωση και προκειμένου να λύνουμε άμεσα οποιοδήποτε θέμα, παρακαλούμε τους πελάτες μας να έρχονται σε επαφή μαζί μας (info@kepemshop.gr) το συντομότερο δυνατόν.